NOELLE STEVENSON – LUMBERJANES, VOL. 1: BEWARE THE KITTEN HOLY // 128 S. // ★★★★☆
NEIL GAIMAN – HANSEL & GRETEL // 49 S. // ★★☆☆☆
FREDERIC S. DURBIN – A GREEN AND ANCIENT LIGHT // 320 S. // ★★★★★
VERA BROSGOL – ANYA’S GHOST // 224 S. // ★★★★☆
J. K. ROWLING – HARRY POTTER AND THE DEATHLY HALLOWS // LYDBOK // ★★★★★
CARRIE FISHER – WISHFUL DRINKING // LYDBOK // ★★★☆☆
MARIE KONDO – MAGISK OPPRYDDING: RYDD DEG LYKKELIG MED KONMARI-METODEN // 214 S. // ★★☆☆☆
SARAH J. MAAS – A COURT OF WINGS AND RUIN // 699 S. // ★★★★★
NOELLE STEVENSON – LUMBERJANES, VOL 2: FRIENDSHIP TO THE MAX // 112 S. // ★★★☆☆
NOELLE STEVENSON – LUMBERJANES, VOL 3: A TERRIBLE PLAN // 112 S. // ★★★☆☆
NOELLE STEVENSON – LUMBERJANES, VOL 4: OUT OF TIME // 126 S. // ★★★☆☆
Nok en måned med en god porsjon leselyst, og jeg ligger godt an med tanke på målet mitt om å runde 120 bøker i 2017. Favoritten i juni ble helt klart A Court of Wings and Ruin, selv om den ikke var like gjennomgående god som A Court of Mist and Fury. Jeg trodde jeg kom til å ende på fire stjerner helt til all hell broke loose. Så da vet dere det! Ellers var A Green and Ancient Light veldig vakker og drømmende, som tatt ut av mine dagdrømmer som ti-/elleveåring. Veldig fin! Jeg ble jo også ferdig med lydbokversjonen av Harry Potter, og det var ganske trist, men fint, likevel. Always ♥
Hva leste du sist?
åå hvordan klarer du å lese så mange bøker, oog lage innlegget så fint? Du inspirerer meg <3
Så mange bøker! :O Det siste jeg leste var “Paper Towns” 😀
Seline Ekelund: Ja, det ble da noen i denne omgangen også 😉 Åh, den er fin!
Janne: Jeg leser veldig fort, og så er jeg veldig motivert til å lese så mye som mulig 🙂 Jeg synes forresten det er SÅ hyggelig at du kommenterer slike ting! Å inspirere andre er jo målet mitt <3
Så utrolig mange bøker du har fått lest! Veldig fint innlegg 🙂
Tessa Bennett: Tusen takk 🙂