Januarfavoritter

I år tror jeg at jeg skal prøve å ha et slikt favorittinnlegg hver måned, slik jeg gjorde i 2017 eller noe, for det var litt gøy. Og det virket som det falt i smak hos leserne også, so here we go!

Første favoritt ut er Palmer’s Cleansing Conditioner. Om noen av dere har hørt om Curly Girl-regimet, der man kutter ut sulfater og parabener og kun bruker balsam (ikke shampoo altså) på håret, så er dette en balsam som passer. Jeg tror ikke det funker for håret mitt, rett og slett fordi jeg har en miks av krøller og mer rett hår og det som er rettest kommer til å se fett ut hele tiden, MEN jeg liker å bruke denne som stylingprodukt. Jeg har den i håndkletørt hår, og så etter behov for å få mer krøller.

Andre produkt i rekken er parfymen Way Past Midnight fra H&M, som jeg bruker bortimot hver dag. Den har noter av grapefrukt, ingefær, magnolia, vanilje og sandeltre, og jeg synes den er himmelsk! 

Så har vi verdens beste highlighterbørste, Pro Large Fan Brush 137 fra Makeup Mekka. Superduper til pudderhighlighter, som jeg som oftest bruker. Less is more er mitt motto når det gjelder highlighter, og jeg synes denne gjør at man får akkurat passe mengde produkt og slipper å se ut som om man har dyppet ansiktet ned i sminkepungen.

Hide the Blemish Concealer Stick fra Rimmel er min go-to-concealer og har vært det siden jeg kjøpte den. UTROLIG drøy i bruk, men nå er den så godt som tom (må snart skrape ut det siste) og jeg har allerede bestilt en ny for å slippe å gå tom. Jeg tror fargen jeg bruker heter Natural Beige, og den koster ikke mer enn 45 kroner på Feelunique. Jeg ELSKER at billige produkter kan være så bra!

Siste produkt ut denne gang er Mentholatum Original Lipbalm, en virkelig lifesaver nå om vinteren (og året rundt, om du er konstant tørr på leppene slik som jeg er). Jeg kjøpte den på Normal for skarve tjue kroner, og jeg synes til og med den er bedre enn Savex, min tidligere favoritt til leppene. Og det skal litt til, for den har jeg brukt LENGE!

Så, det var mine favoritter for denne gang. Har du noen produkter du sverger til for tiden?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg