Merci, octobre

Ja, da står det faktisk november på kalenderen, og jeg er nesten litt trist. Oktober er liksom den ultimate høstmåneden, og nå er det et helt år til neste gang. November er alltid en kjip mellomting mellom høst og vinter, og det er så mørkt og “trasig”, som vi sier på trøndersk. Men-men, ikke noe å gjøre med! Og før vi begynner ordentlig med november vil jeg nevne noen punkter jeg er takknemlig for ved måneden som gikk.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Takk, oktober, for…

♥  ordentlig høststemning, med masse blader i vakre farger, solskinn innimellom og regntunge kvelder der dråpene lager koselig lyder mot ruten mens jeg sitter inne med pledd. 

♥  at jeg trives så godt i mitt eget selskap, ellers hadde jeg gått på veggen ettersom jeg jobbet så lite.

♥  gode venner 

♥  My Time at Portiaet PC-spill som viste seg å være veldig morsomt

♥  at to fine nevøer ville komme på høstferiebesøk, det gleder et tantehjerte!

♥  harryhandel

♥  vedovn, nesten det beste med leiligheten vår!

♥  deilige røde epler i butikkene, gode for seg selv men eeeekstra gode i eplekake!

♥  Outlander, som jeg ELSKER den serien! (og dette betyr at jeg har lagt fra meg å lese bøkene, om du leser dette, Siri)

♥  gul øyenskygge, ja, gult generelt

Håper du har hatt en fin oktober?

8 kommentarer

Siste innlegg