Instagram inspiration

Jeg bruker en del tid på Instagram, og da mener jeg å se på andres bilder, ikke legge ut mine egne (det skjer bare en gang iblant). Det finnes mange bra kontoer, og her har jeg valgt å fokusere på noen som inspirerer meg!
 

1. JERIANIE

@jerianie er en finsk jente som jobber som grafisk designer (eller noe), snakker japansk og tar masse NYDELIGE bilder. Hun har også en egen kunstkonto: @jerianieart
 

2. AMYVALENTINEX

@amyvalentinex er en britisk influencer med rosa hår og rå stil. Hun poster om mote, sminke og musikk.
 

3. THEMOPTOP

@themoptop er en utrolig søt blogger fra Portland, Oregon. Masse fine antrekk vist frem på mesterlig vis!
 

4. _JEMMAWADE

@_jemmawade er nok en illustratør, fra UK. Hun ser ut som en eventyrfigur og tar kjempefine bilder.
 

5. JULE.POPULE

@jule.popule er tysk, tatovert og tar masse fine bilder som hun deler på Instagram. Jeg skjønner ikke hva hun skriver om, men visuelt sett er det veldig bra.

Noen inspirerende Instagram-kontoer du vil tipse meg om?

13 kommentarer

Siste innlegg