Inspirational Friday: ☾

♫  The Chain av Fleetwood Mac


(whi)

Månen, stjernene og verdensrommet har alltid fascinert meg, og i denne ukens inspirasjonpost er det nettopp disse som spiller hovedrollene. Jeg kunne aldri tenkt meg å dra ut i verdensrommet fordi jeg hadde nok dødd av redsel, men det er så utrolig fint å betrakte på avstand. Jeg ønsker meg faktisk teleskop til jul, slik at jeg kan kikke bittelitt nærmere på månen og stjernene ♥

Sånn rent bortsett fra å drømme om stjernene, så har jeg litt av hvert på tapetet i dag. Jeg skal hente Elsk meg av Sophie Elise på biblioteket, kjøpe noen flere julegaver (er endelig kommet i gang!) og kanskje kjøpe meg nye jeans på Bik Bok. De har nemlig 30% avslag på alle varer både på nett og i butikk i morgen, og på enkelte kjøpesenter får jeg som er kundeklubbmedlem 40% avslag på én vare. Og det blir jo litt når man skal kjøpe jeans til 599,-!

Hva skal du i dag?

8 kommentarer

Siste innlegg