H&M Shoppingfrokost

Omtrent to ganger i året arrangeres det shoppingfrokost i alle H&M-butikkene i Norge, og på torsdag dro jeg og en venninne på H&M Trondheim Torg for å se om vi kunne gjøre noen kupp. Bare sjokoladecroissantene var egentlig verdt turen, men heldigvis fant jeg noen røverkjøp i tillegg!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kanskje litt i sommerligste laget, men jeg ELSKER denne fargen! 
Pris: 60 kr.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg har kanskje en million strikkegensere fra før, men ingen som denne. Skikkelig fint mønster!
Pris: 100 kr.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg er stygt redd for at denne blir nuppete etter én vask, men enn så lenge er den utrolig myk og god å ha på.
Pris: 24 kr. (nei, tuller ikke)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Shoppingfrokost er en god anledning til å få nødvendigheter som strømpebukser og undertøy med 20% avslag på prisen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg plukket også med meg denne lekre rosa neglelakkfargen og en søt liten parfymeflaske til 16 kr(!). Den luktet veldig godt!

Konseptet med shoppingfrokost er altså at man får 20% avslag på alle varer. Det betyr altså at man får 20% avslag på SALGSvarer, og dermed kan man gjøre noen riiiiimelig gode kjøp. Jeg deltar bortimot hver gang det er shoppingfrokost, og jeg blir like fornøyd hver gang.

Har du vært på H&M Shoppingfrokost noen gang?

8 kommentarer

Siste innlegg