Inspirational Friday: Wildflowers

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
(whi)

Med litt halvrå luft og regnet som har vært i det siste er jeg veldig klar for høsten. Likevel, sommeren er ikke offisielt over før neste fredag, så jeg tviholder på håpet om at vi skal få noen fine, varme ettermiddager ute på verandaen med de nye møblene våre. Fargemessig og sinnsmessig er jeg dog godt på vei inn i høstmodus, noe disse bildene reflekterer ganske godt. Spesielt paletten, gul- og oransjetoner, nøytrale jord– og gråfarger og selvfølgelig fine blomster. Sistnevnte har inspirert bullet journal-temaet mitt for september, noe jeg gleder meg til å ta fatt på.

Er du klar for høst?

2 kommentarer
    1. Kjempefine inspobilder 🙂 Jeg er superklar for høst jeg, haha! Jeg gleder meg til å gå med tykke strikkegensere og store skjerf, drikke varm drikke, og kose meg inne med levende lys 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg