Channeling my inner Blair Waldorf

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

“I’m not a stop along the way,
I’m the destination.”
– Blair Waldorf, Gossip Girl

Noen dager funker det ikke med hårbånd, andre dager er det det eneste som funker. Krøllene mine ble litt overivrige etter at jeg syklet hjem fra jobb i regnet i går, og dette båndet holder dem i sjakk. 

Jeg har fri i dag, og jeg har så langt vært inne og sett Insatiable på Netflix. Jeg synes det er så MORSOMT, og så skjønner jeg egentlig ikke all den negative kritikken serien har fått. Det er jo ikke hverken dyptgående eller intellektuelt, men som ren underholdning? Right up my alley!

2 kommentarer
    1. wow, så vakker du er! Kjempefint hårbånd. veldig Blair vibes. Jeg bestilte et sånt et på wish men fikk feil farge:/ Hvor er ditt fra? need it. Åh sjæl, elsker insatiable, og Debby ryan generelt. Har den fått dårlig kritikk? Den er jo bare så hysterisk!

    2. Janne: Ååh, tusen takk, Janne! <3
      Jeg kjøpte mitt på eBay for en god stund siden, her har du en link:

      https://www.ebay.com/itm/Lot-Styles-Fashion-Women-Girls-Wide-Floral-Flower-Knot-Headband-Hair-Band-/152612022961?var=&hash=item0

      Det har vært en del bråk om at Insatiable gjør narr av overvektige og at serien vitser med voldtekt og overgrep mot mindreårige. Jeg synes det er bare tull og man må huske at det er en KOMEDIE, og at man må få lov til å tulle uten at folk skal bli krenket av hver eneste minste ting.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg