Sunny Beach, Bulgaria

Da er jeg vel hjemme igjen (for åtte dager siden, hehe), og jeg har ENDELIG somlet meg til å åpne laptopen igjen. OG overført bildene fra ferien. OG redigert dem. Jeg er med andre ord litt stolt av meg selv. 

Jeg tok ikke så mange bilder, mest fordi vi lå ved bassenget hele dagen og gikk kun vekk fra hotellet for å spise middag (og noen kvelder spiste vi på hotellet, også), men også litt fordi det var ikke så idyllisk og bildeskjønt i Sunny Beach. Vi hadde som mål å sole oss, lese og slappe av, og det fikk vi absolutt gjort, men utover det var ikke destinasjonen så — fin? (Med unntak av Nessebar, en verdensarvby bare femten minutter unna med buss, for der var det nesten som i Hellas ♥) Nei, jeg skal nok ikke tilbake til akkurat Sunny Beach, men Bulgaria generelt er absolutt en mulighet (12 kroner for en halvliter på restaurant, just saying).

SUNNY BEACH

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

NESSEBAR

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

PS: Nå skal jeg ikke komme med lovnader om at nå, NÅ skal jeg bli flinkere til å blogge fremover,
men jeg lover at jeg skal prøve. 

8 kommentarer
    1. Savnet innleggene dine, og håper vi får se flere av dem fremover 😀
      Det viktigste med sydenturer er etter min mening å oppleve den avslappende atmosfæren (og selvfølgelig få lest masse bøker!!).
      – Siri

    2. Siri: Ja, jeg har kommet mer i flyten nå føler jeg, så da blir det litt enklere å fortsette 🙂 Jeg fikk slappet av MASSE og lest MASSE: Hele Infernal Devices og After You av Jojo Moyes ble slukt ved bassengkanten, og da badet jeg og hørte litt på podcast i tillegg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg