Gult er kult

Enkelte ganger er det tøft på jobb. Andre dager, som i går, er det helt motsatte. Vi tok nemlig med elevene for å se Deadpool 2 på kino, og med buss frem og tilbake og en totimers film så ble det alt vi gjorde. Lærerlivet (når man har stresset seg gjennom alt av tentamen og eksamen og karaktersetting og samtaler og det som verre er) ♥

Etter den “harde” arbeidsdagen gikk jeg på biblioteket for å hente Lumberjanes nr. 5-8 (wopee!) og så stakk jeg innom Bik Bok for å endelig kjøpe meg genseren jeg har drømt om i mange måneder – nå til halv pris!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
♥♥♥

Nå er det kanskje ikke mer klær jeg bør bruke penger på, men jeg leverte tilbake et par sko på H&M som ikke passet så det ble genser i stedet for sko. Og så fikk jeg lønn i går, så da er det lov å unne seg noe man har ønsket seg lenge, eller?

6 kommentarer

Siste innlegg