Merci, mai

Sent er bedre enn aldri, ikke sant? 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Takk for:

♥  DEILIG SOMMERVÆR (men nå er det juni og kaldt og grått)

♥  gode bøker

♥  at Bryggerekka Bruktmarked har startet på igjen, og på det aller første fant jeg noen kjempefine rammer.

♥  de flinke elevene mine som har jobbet seg frem mot og gjennom eksamen. Nå er de godt i gang med muntlig, og før vi vet ordet av det er det sommerferie. Det går så fort!

♥  Fun Light Ice Tea Peach (jeg har også hørt rykter om at det finnes en med MANGOsmak men den har jeg ikke sett noe til?!)

♥  Peaky Blinders sesong fire, OH MY! Jeg elsker Cillian Murphy ♥  ♥  ♥

♥  to bunadsanledninger, nemlig vår nasjonaldag og mitt eldste tantebarn sin herlige konfirmasjon.

♥  sist, men absolutt ikke minst: Etter (altfor) mange visninger fant vi en leilighet vi kunne trives i, og jammen så vant vi budrunden. SÅ den 27. juni har vi offisielt vår helt egen leilighet!!! 

 

Det har altså skjedd et og annet i mai måned, men det helt klart største er da at vi endelig har kjøpt oss leilighet. Litt mindre sentralt, mye mindre støy nattestid og med mer plass enn vi har nå. Og så går vi jo fra å leie til å eie, som er et stort pluss. Vi tar som sagt over 27. juni, første ferieuken vår starter 30. juni, så da blir det flytting og innkjøp av diverse som vi trenger (som er en god del). GLEDINGS!

Hadde du en fin mai?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg