Et lite pip

Hei. Jeg har ikke dødd, jeg har bare jobbet mye og kost meg mer – uten blogg. To uker fløy forbi, og nå er vi faktisk ferdige med avvikling av skriftlig eksamen. Muntlig står for tur allerede på fredag, og jeg har faktisk mine aller siste ordinære undervisningstimer på 10. trinn i morgen. Dette halvåret har gått så utrolig fort!

Det superfine været vi har hatt har selvsagt også virket inn på bloggfraværet, og jeg har blitt fin og brun og fregnete. Jeg har lest en god del (mye spennende kommer i månedens bokinnlegg) og spist mye vannmelon, og så har jeg vært i konfirmasjon til mitt eldste tantebarn. Jeg har til og med tatt litt bilder! Mest av plantene i hagen, som de fine blomstene på et frukttre:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

, jeg er altså i live. Og nå har jeg litt å komme med fremover, tror jeg, så det blir ikke to uker til neste gang.

4 kommentarer
    1. Morsomt å få en oppdattering av deg igjen 🙂 Gleder meg til du skal legge ut de bøkene i et bokinnlegg! Høres også ut til at du har hatt det fint i mellomtiden <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg