Soft Velvet Liquid Lipstick

Kan man egentlig ha for mye leppestift? Ja, helt klart, jeg har ALTFOR mange forskjellige, men likevel klarer jeg ikke å ikke kjøpe nye. Det er så gøy å prøve nye farger og konsistenser!

MEN nå som jeg skammelig nok har kjøpt så unødvendig mye, så kan jeg i hvert fall vise dem frem! Her er fem nyanser av Soft Velvet Liquid Lipstick fra Makeup Mekka. Jeg er veldig glad i konsistensen, som er en myk og velduftende mellomting mellom leppestift og lipgloss. Jeg synes ikke den er klissete, og den holder seg fint. Om den etter hvert smitter så blir det gradvis og jevnt, slik at du slipper å sitte igjen med kun et omriss av farge.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Random kjøpte jeg for en god stund siden, og jeg likte den så godt at jeg kjøpte de andre fargene da de kom på tilbud. Makeup Mekka er så utrolig kjekt, for a) de har alltid bare 29 kroner i fraktavgift, b) de tester ikke på dyr, c) de har nesten alltid salg og generelt lave priser, og d) du får pakken på DØREN. Jeg elsker det!

6 kommentarer

Siste innlegg