Merci, avril

Tenk, da er det første mai, og mannedyret og jeg nyter en velfortjent fridag sammen. Med en ny måned kommer selvfølgelig litt mimring om dagene som har gått, så her er en liten oppsummering av fine ting som skjedde meg i april.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Gratitude still promotes happinessså takk for:

♥  fargen gul. Ikke noe gjør meg gladere enn den fargen for tiden!

♥  Awkward fritt tilgjengelig i T-We-abonnementet vårt. Jeg ELSKER den serien, og med serien mener jeg Matty McKibben. ♥

awkward, boy, and Hot image
(whi)

♥  fine kvelder med gode venner, dere er best ♥

♥  at jeg endelig har lært meg å hekle, etter å ha hatt det på to do-lista siden før jul.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

♥  fine dager i sola da det var ordentlig vår i en ukes tid ♥

♥  plantene mine som spirer og gror.

♥  at jeg endelig har tatt meg tid til å øve på kalligrafi.

♥  årets første Royal Trippel. Den isen altsåååå ♥  ♥  ♥ 

♥  at Pokémon GO er blitt litt artigere, med nye elementer som Field Research som gjør at det er litt mer givende å spille.


I løpet av måneden har jeg fått inn litt mer aktivitet i hverdagen, og jeg har også fått lest litt. Et eget innlegg med månedens bøker kommer til helgen! Ellers har jeg også fått tak i noen nye farger av NYX Soft Matte Lip Cream (ja, ENDA flere!), og de skal dere også få kikke litt på i løpet av de nærmeste dagene.

Håper du har hatt en fin april!

6 kommentarer

Siste innlegg