Bronsje i blodgiving

Klokka er ikke mer enn halv 12 på det som egentlig er fridagen min, men jeg har allerede vært våken LENGE. Dere skjønner det, at en liten måkegjeng har bestemt seg for å holde konsert på taket hver morgen i 4-5-tiden, og da får jeg ofte ikke sove etterpå. Jeg er A-menneske altså, men det får da være grenser!

Fordelen er jo såklart at man får gjort en del, og jeg har allerede vært og gitt blod for tjuende gang! Premien ble årets sommerkopp, På ferie. Den er så fin!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I tillegg fikk jeg diplom og bronsjepin, som jo var litt stas.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Sånn ellers så grugleder jeg meg litt til dagene fremover. Mannedyret dro på jobbreise i dag tidlig og kommer ikke hjem før søndag kveld, så jeg er “gressenke” eller hva man kaller det. Jeg er jo i utgangspunktet veldig glad i å være alene, men så er jeg jo så vant til at han kommer hjem på ettermiddagen og vi har kvelden sammen nå at jeg tror det kan bli litt kjedelig på kveldstid. Men-men, det er jo ikke verre enn man gjør det til selv, så jeg skal nok klare meg veldig fint.

Ønsker deg en super start på uken!

8 kommentarer

Siste innlegg