Merci, mars

Åh, jeg blir nesten litt sørgmodig av å innse hvor raskt det første kvartalet av året har gått. Hvor blir tiden av? Samtidig kan man ikke bli trist av at våren er i full anmarsj og vel så det, det var så deilig å komme hjem fra Berlin og se hvor fint og grønt det har blitt! Eller… Så grønt er det kanskje ikke, men snøen begynner å forsvinne, i alle fall! Som alltid så er jeg all about the gratitude når vi runder en måned, så her er en liste over ting som skjedde i mars som jeg er takknemlig for.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

TAKK FOR…

♥  å få inn noen gullsmedtimer igjen, det er en så koselig arbeidsplass!

♥  fine vinterdager ♥ 

♥  bullet journal, min nye favoritthobby

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

♥  at jeg endelig har kjøpt meg ny laptop etter å ikke ha hatt min egen på omtrent to år

♥  en herlig tur til Berlin – mitt første møte med Tyskland! (har ikke gått gjennom bildene ennå, men det blir)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

♥  … og påfølgende superfin hyttetur til storesøster med familie ♥

♥  Angela av The Lumineers, den kanskje fineste sangen jeg vet om

♥  at fotolyset er tilbake for fullt ♥ ♥ ♥ og med lyset har også plantene frisknet litt til. Win win!

♥  I’ll Give You the Sun og med den at jeg har fått tilbake troen på YA som ikke er fantasy

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

♥  at det var Primark i Berlin

♥  harrytur til Storlien med mamma og pappa

♥  laken til halv pris akkurat da vi måtte ha nye (jeg hater å bruke penger på slike ting)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I motsetning til februar så har mars gått overraskende sakte, for jeg føler jeg har gjort så mye forskjellig! Samtidig har jeg gått og ventet (forgjeves) på våren, så det kan også ha noe med saken å gjøre. Den siste uken har jeg derimot endelig fått kjenne litt ordentlig på vårstemningen, og jeg håper vi får se mye til sola fremover!

Hva gjorde du i mars?

10 kommentarer

Siste innlegg