Snart på reisefot

Hei og hopp! Jeg har nok en gang glemt helt at jeg har en blogg, men samtidig så har jeg ikke gjort så altfor mye spennende (jobbet), så det har kanskje gått bra. Nå, derimot, nå skal jeg til Tyskland! Destinasjonen er Berlin, og vi drar i morgen tidlig. Dermed ble det en ekstra dag med påskeferie på meg i år, og der er aldeles ikke å forakte. Og så et nytt sted, da! Det blir spennende å se noe nytt, være i en helt ny by. Jeg har aldri vært i Tyskland før, så dette blir fint.


(visitberlin.de)

Mine planer er å drikke en god del øl, shoppe (på Primark ♥), være superturist og ta masse bilder ooog bare nyte det å være et helt nytt sted. Jeg har ikke vært utenlands siden Paris-turen til mannedyret og meg i 2016, så nå var det jammen på tide!

Hva slags planer har du for påskeferien?

19 kommentarer

Siste innlegg