Favoritter #12

I fjor var jeg ganske flink og kjørte på med et nytt favorittinnlegg (nesten) hver måned, men nå vet jeg ikke om jeg orker det? Mest fordi jeg ikke prøver så mye nytt hele tiden (heldigvis), men også litt fordi jeg prøver å kose meg med bloggingen nå som jeg har litt mindre tid til overs. Å ha en mengde faste innlegg som jeg føler jeg  poste har en tendens til å drepe skrive-/bloggegleden, og det er jeg ikke interessert i. Akkurat NÅ har jeg tid og lyst til å poste om noen favoritter, så her kommer de, og så får vi se når det kommer et slikt innlegg neste gang. Que sera, sera!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

1.  NYX Soft Matte Lip Cream i Cannes
HVOR mange ganger skal jeg mase om dette produktet? Sikkert minst ti ganger til. Jeg har tolv forskjellige farger, og akkurat nå liker jeg den nøytrale rosatonen Cannes aller best.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

2.  Påskeliljer
Til ti kroner stykker på Rema 1000 er det billig å få litt gul lykke inn på stua. Veldig enkle å ha med og gjøre er de, også!

3.  Pride and Prejudice
I den ene engelskklassen min har vi sett film, Bride and Prejudice, som er en Bollywood-adaptasjon av Jane Austens klassiker. Min favorittadaptasjon er filmen fra 2005 med Keira Knightley, og i det siste har jeg tenkt en del på hvor godt jeg liker denne filmen. Perfekt casting, og nydelig kinematografi!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

4.  Fun Light Strawberry Passion
Jeg pleier ikke like Fun-saft såå godt, men denne nye varianten…!

5.  The Civil Wars
En forferdelig flink duo som dessverre ikke lager musikk sammen lenger, men som heldigvis lever videre (evig?) i spillelista mi på Spotify: the civil wars

8 kommentarer
    1. Ohh, jeg håpet du skulle skrive et slikt innlegg snart- for jeg har savnet dem 😀
      Jeg liker også veldig godt NYX soft matte lip cream, og spesielt i fargen Cannes. Den passer til alt.
      Tusen takk for mange gode tips, og jeg fikk innmari lyst til å kjøpe nydelige påskeliljer og prøve den nye smaken til Fun.
      -Siri

    2. Yey, liker sånne innlegg!
      Har ikke prøvd den lip creamen der, men fargen så utrolig fin ut! Har et par selv, men av en eller annen grunn er alle mine i litt crazy farger. Liker så godt konsistensen så mitt neste kjøp blir nok heller i den gaten der!
      Takk for fine tips 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg