Merci, février

Mens januar varte og rakk i det som føltes som et halvt år, så har februar fløyet forbi. Og nå er det jammen meg mars og offisielt vårmåned! Men før vi begynner å glede oss over den nye måneden så vil jeg tenke over alt det fine som hendte i måneden som har gått.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Gratitude promotes happiness, vet dere, så takk for:

♥  disse to her (som jeg traff nest siste dag i januar men jeg glemte å vise dere og de  vises frem)

♥  fine vinterdager, med både sol og snø

♥  The Wicked + the Divine, en skikkelig bra tegneserie.

♥  gjenfunnet interesse for The Sims 4, jeg elsker å bygge og innrede hus ♥

♥  to fine nevøer på besøk i vinterferien

♥  gjensyn med kjære venner (jeg har vært minimalt sosial i 2018)

♥  gleden over å lese om gresk mytologi, Mythos var en ordentlig fin og lærerik bok dere skal få høre mer om i bokinnlegget som kommer i løpet av neste uke

♥  at min tid som badevakt offisielt er OVER!

Jeg tok ikke så mange bilder i februar, noe dette innlegget jo bærer preg av, så det burde kanskje være et mål for mars? Fotolyset er i alle fall tilbake, så akkurat dét har jeg ikke som unnskyldning lenger. Da blir det kanskje litt enklere å få idéer til bloggen, også! En annen ting som gjør bloggingen litt enklere er at jeg har bestilt en ny PC og slipper å bruke mannedyrets stasjonære til blogging. Min bærbare ga opp etter at jeg brukte den til masteroppgaveskriving, og selv om jeg egentlig har klart meg uten så har jeg savnet å ha min helt egen PC. Det løser seg nå, og jeg gleder meg til å vise dere hvor fin den er (hint: rosa ♥).

Håper du hadde en fin februar?

14 kommentarer

Siste innlegg