Eyeshadow/highlighter

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

H&M har til stadighet diverse sminke på tilbud, og ettersom jeg alltid er ute etter kupp pleier jeg å se over hva de har. For ikke så lenge siden fant jeg denne øyenskyggeblyanten i fargen “Wild at Heart” (nydelig navn) som jeg betalte 20 kroner for. Tanken var at dette er en fin måte å få litt skimmer rundt øynene på, men jammen fungerer den ikke supert som highlighter også!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det er en nokså kald, skimrende rosafarge som passer min hudtone veldig fint. Det jeg gjør er rett og slett at jeg tegner en strek der jeg vil ha highlighter (illustrert under) før jeg bruker fingeren og gnir det litt utover. En slik highlighter blir ganske nøytral og passer derfor fint til hverdags.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

18 kommentarer

Siste innlegg