Inspirational Friday: Classics

♫  There Is a Light That Never Goes Out av The Smiths


(whi)

I 2018 har jeg bestemt meg for å bli litt mer classy sånn stilmessig. Eller, vent, jeg vil ta inn klassiske elementer og dermed fornye stilen min litt. Det er nemlig ikke helt meg å bli helt stilren, for jeg elsker jo å mikse og matche litt som jeg vil – det er jo i bunn og grunn det som er stilen min. Men det er altså noen elementer, som for eksempel de fine brogue-skoene i skinn jeg fant på Tise og noen fine og litt mer “voksne” bluser, som nå har blitt adoptert. Rød leppestift og Audrey Hepburn er alltid tilstedeværende i mitt motebilde, samt den lille eyelinervingen jeg nesten ikke kan være foruten etter mange år. (ja, jeg er blitt såpass gammel at jeg kan snakke om “mange år” og faktisk mene det)

Så i dag kjører jeg på med matte røde lepper, en snasen dressbukse (som jeg nå husker at jeg ikke har vist frem) og ekstra fylde på cateye’n. Alltid fint med litt fornyelse, om det så bare er detaljer!

Hvordan vil du beskrive stilen din?

14 kommentarer
    1. Så fin du er! Kler veldig godt den stilen synes jeg <3 Jeg elsker rød leppestift og synes det er sååå fint på andre, men jeg tørr ikke bruke det selv..selvom jeg har så lyst til det!

    2. Nydelig kombinasjon av bilder <3 Jeg har en ganske spesiell stil selv. Du kan jo titte innom bloggen min. La nylig ut et innlegg med noen antrekksbilder fra fjoråret. Jeg har en ganske blandet stil jeg også, men de fleste plaggene jeg eier er vintage eller secondhand. Kult at du skal innføre litt klassiske elementer i garderoben. Det slår aldri feil! Si ifra hvis du trenger noen tips, hihi! 😉

    3. Så mange fine inspirerende bilder. Du kledde de rød leppene veldig godt<3 Min stil er ganske så vanlig vil jeg si. Skulle av og til ønske jeg turte skeiet litt mer ut:-)

    4. Kjempefine inspobilder 🙂
      Tja, hvordan er min stil? Jeg vil si at jeg har en veldig enkel klesstil. Egentlig er den ganske kjedelig haha! Men det viktigste for meg er at det komfortabelt å gå med 🙂

    5. Sort liner og rød leppestift slår aldri feil 😀
      Hmm, min egen stil. Vanskelig å si. Jeg er i alle fall glad i litt ulike mønstre og sterke farger 😀 Og så må jeg ha tilbehør, det er et must.
      – Siri

    6. CamyReed: Tusen takk! 😀
      Jeg liker å utfordre meg selv litt på klesfronten, og spesielt i det siste har jeg kjøpt ting som egentlig er utenfor komfortsonen, men som jeg etter hvert har blitt skikkelig glad i!

    7. Kaja: Tusen takk! Ja, det har jeg sett vettu, har vært innom bloggen din tidligere. Det er skikkelig kult at du bruker så mye vintage, og du er virkelig gjennomført, så er det noen jeg skal spørre om råd så er det nok deg 🙂

    8. veronicarood: Tusen takk! Da har jeg en lørdagsutfordring til deg: Prøv røde lepper i dag! Det er noe man må bli vant til, for det er jo en sterk kontrast til “au naturel”, men jeg tror du blir superfin. Lover!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg