You try and try and try until you cannot try no more

Nååå er det lenge siden jeg har postet noe (rent) musikkrelatert, tror jeg, så i anledning First Aid Kits kommende album (slippes på fredag!) så ville jeg dele deres nyeste singel, Ruins. Jeg liker den så godt! Studioversjonen finner du kun på Spotify ennå ettersom de ikke har laget noen musikkvideo, men under kan du høre og se en nydelig live-versjon. 

Gleder meg til å høre resten av albumet!

Og sånn ellers er det mandag igjen, og jeg starter uka med bananpannekaker, en kopp te og Jane the Virgin på Netflix. Jeg har undervisningsfri på mandager, så jeg tenkte jeg skulle gjøre unna noen småting som resirkulering, klesvask, ta ut av oppvaskmaskinen, osv. Regular housewife stuff! Så, jeg håper du har hatt en fin helg og at starten på uka blir super!

4 kommentarer

Siste innlegg