Godt nytt (h)år

Forrige gang jeg tok saksen fatt, var mot slutten av januar i fjor. Resultatet ble en (litt for kort) pannelugg som jeg har slitt med hele 2017, for jeg ble virkelig ikke fornøyd. Jeg kan telle på én hånd de gangene jeg faktisk har følt meg fin på håret, og ja, det er skikkelig overflatisk og teit, men for en som liker å føle seg fin så har det vært litt nedtur.

Nå har endelig panneluggen blitt så lang at den blir med inn i hestehale og flette uten problemer, men så var det denne lengdeforskjellen mellom det som var lugg og resten. Det så litt rart ut, rett og slett! Så 1. nyttårsdag tok jeg nok en gang saksen i egne hender og omtrent halverte lengden på håret mitt.

Og jeg ble så fornøyd.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det krøller seg så fint, er lett å ha med og gjøre, og så tar det ikke tre dager å lufttørke det lenger (noe som er et stort pluss, for jeg er litt for glad i tørrsjampoo allerede).

Hva synes du om min nye look?

16 kommentarer

Siste innlegg