En litt mer travel hverdag

Hei, dere! Da er det mandag (nest siste før jul ♥) og jeg skal på to av tre(!) arbeidsplasser i dag. Jepp, i skrivende stund har jeg tre forskjellige jobber, så disse to siste ukene før jul blir ganske travle. Jeg har sagt opp stillingen min som badevakt i en svømmehall, men ettersom det er en faststilling så er det ikke bare å gå på dagen mht. oppsigelsestid og slikt, men forhåpentligvis finner de noen som kan ta over for meg så fort som mulig. Samtidig har jeg altså begynt som lærer, og så skal jeg fortsette på Gullsmed Aas for der trives jeg så godt, men nå mot jul har vi både lengre åpent om kveldene og søndagsåpent – så dere skjønner kanskje at det blir ikke så mye fritid? Jeg har jo hatt en del tid til overs i det siste, så overgangen er nokså brå, men det går veldig fint, heldigvis. Og etter jul blir det litt roligere, også!

Så hvor ender bloggen oppi alt dette? Å blogge hver dag får jeg ikke til lenger, både med hensyn til å faktisk sette seg ned og skrive og det å ta bilder – fotolys er det jo ikke akkurat flust av på denne tiden av året. Så, jeg tenker to-tre ganger i uka, alt etter hva jeg får til. Det er jo liksom hobbyen min det her, så å slutte helt har jeg ikke noe lyst til.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

SÅ poenget mitt er at det blir litt forandringer, men jeg håper dere fremdeles vil kikke innom nå og da 🙂

8 kommentarer

Siste innlegg