Inspirational Friday: Floral


(whi)

Blomstermønster er vel noe som oftest kobles til vår og sommer, men jeg kjører blomsterprint hele året, jeg! På høsten er det kanskje finere med mørk farge i bunn og rødtoner på selve blomstene, og i år har jo broderte roser vært en stor hit. Flower power! ❀

Det er jo Black Friday i dag, og man skulle tro at en tilbudsjeger som meg hadde lagt inn ti bestillinger rundt om allerede, men jeg har ikke funnet noe jeg vil ha/har behov for…? Jeg kjøpte litt klær på Bik Bok tidligere denne uka (de har hatt Black Week-tilbud siden mandag), men ellers har jeg ikke funnet noe av interesse. Og det er egentlig helt greit! Det er jo fint med tilbud og sånn, men jeg er egentlig litt imot at vi skal ha Black Friday i Norge, det er liksom bare nok et salg blant alle de andre. Jaja!

Har du kjøpt noe på Black Friday?

8 kommentarer
    1. Har hørt på God Morgen Norge at blomster mønstre var helt innafor i høst tider, haha!
      Jeg har handlet litt på thights.no til litt over 1000-lappen oops.. Men der hadde de mye på salg da! Jeg klikket hjem ting som var 50%, og fant faktisk en flott tights til 100kr også! Det må jeg si var mitt beste kjøp 🙂

    2. Har ikke handle noe på black friday enda, men skal vel ta meg noen timer der på nettet i kveld 😀
      Du er kjempeflink med slike inspirasjons innlegg! Herlig inspirasjon du har funnet. God Fredag <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg