Merci, octobre

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Gratitude promotes happiness.
Takk for:

♥  at jeg klarte lesemålet mitt, jeg har nå lest hundre bøker hittil i år! Det vil siiii at jeg er i rute med å rekke 120 før året er omme. Bokinnlegg kommer på søndag!

♥  gleden ved eBay-pakker i posten

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

♥  V. E. Schwabs A Darker Shade of Magic, for en bok! For et univers!

♥  en deilig liten høstferie med mannedyret mitt

♥ Body Worlds Vital-utstillingen, wow, for en opplevelse! Dette er altså en utstilling med ekte mennesker, organer og bein og hele kroppen, der folk har donert kroppen sin til vitenskapen og blitt gjort om til – ja, man må kalle det kunstverk? Utrolig fascinerende, ekkelt og lærerikt!

♥  feiring av seks fine år med mannedyret mitt (som jeg ikke har nevnt til noen, hverken “på ordentlig” eller her på bloggen, haha) med deilig mat og hjemme-date

♥  to små fine herrer på overnattingsbesøk ♥

♥  litt inspirasjon på matfronten igjen, har jo prøvd meg på litt av hvert, f. eks. kyllingkjøttpudding og kyllingnuggets!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

♥  koselige lesestunder med Mummifamilien

♥  muligheten til en liten svømmeøkt før jobb, selv om det blir bare femten-tjue minutter er det så godt!

♥  sweater weather til tusen, elsker å kombinere oversized strikkegenser med mom jeans

♥  alle de fine diktene jeg har lest 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Månedens…

sang: Jeg har hørt en del på denne spillelisten: 🌻🌻🌻 (ja, det er en link)

film/serie: Riverdale sesong to er ganske så spennende, og så er det jo veldig fint at både The Walking Dead og Stranger Things er tilbake. Vi så også Blade Runner 2049 på kino, og den var kul (og mye bedre enn den første filmen)!

tidsfordriv: det har blitt en del Nintendo-spilling, i hovedsak Stardew Valley, men også Zelda: Breath of the Wild og Super Mario Odyssey nå i helgen som var

mat/drikke: nudler med tunfisk og revet ost – det høres ganske rart ut, men det er overraskende godt!

kjøp: secondhand skinnboots, kupp-jakken ooog den nye røde genseren min som kom i posten i går ↓

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Håper du hadde en fin oktober!

10 kommentarer

Siste innlegg