Something old, something new

Det har blitt to nye skopar den siste tiden, begge av typen boots. Et par ble kjøpt nye, mens det andre er kjøpt brukt via ‘Tise.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Da mitt gamle par med chelseaboots måtte takke for seg med hull i sålen (mye vits i vått vær, skal jeg si dere), så var det veldig greit å få denne forede varianten – med kraftigere såle – med 30% avslag i prisen! Jeg kjøpte de en størrelse større enn jeg vanligvis bruker for å få plass til tykkere sokker etter hvert. Nå bruker jeg ullsåler oppi, og de er så deilige og varme!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

‘Tise er og blir veldig kjekt, og å få disse bortimot ubrukte skinnskoene (opprinnelig fra Bianco) til bare 150 kroner gjorde meg til en veldig glad frøken. Cutout-designet er heller ikke så upraktisk som det ser ut til, for ettersom det er litt hæl skal det en god del vann til på bakken for at jeg skal bli våt. Kulda blir selvfølgelig en annen sak, men disse blir veldig fine å ta frem igjen til våren!

Hva synes du om skokjøpene mine?

10 kommentarer

Siste innlegg