Merci, septembre

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Gratitude promotes happiness, så tusen takk for…

♥  den fine høststemningen, åååh, den er flott ♥

♥  lønning, endelig har jeg litt ekstra å gå på hver måned (og så får jeg satt inn litt på sparekontoen!)

♥  H&M Shoppingfrokost, jeg elsker disse arrangementene! 20% avslag på alt (inkludert salgsvarer) og gratis servering, wohoo

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

♥  at jeg kan treffe på gamle kjente og så er det virkelig  trivelig! Altså, enkelte ganger er det kleint og man innser hvorfor de er nettopp gamle kjente, men så er det innimellom at det virkelig er fint å se folk igjen

♥  sjansen til å trene gratis i svømmehallen jeg jobber i – og svømming er jo SUPER trening!

♥  blomstrende orkidéer ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

♥  en veldig fin balanse mellom fri og jobbing

♥  leppestift, det er prikken over i’en enkelte dager (bortimot hver dag)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

♥  fine lesestunder på vei hjem fra jobb om kveldene. Av en eller annen merkelig grunn er det et av stedene der jeg leser best: Alene på et togsete, med eller uten musikk på ørene, boken i hånden og ingen som forstyrrer meg. (men på buss kan jeg ikke engang se på mobilen uten å bli kvalm)

♥  at jeg endelig tok meg sammen og gjorde ferdig veggdekorasjonen jeg startet på i vår. Ikke hundre prosent fornøyd, men et godt førsteforsøk!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

♥  DEI-LIG høstvær ♥  ♥  ♥ 

♥  tidenes KUPP på HM.com – jeg kjøpte 12 varer og betalte totalt 159 kr. I KID YOU NOT! Så nå er jeg godt i gang med julegavene, altså!

♥  at man får gratis smykker når man jobber i butikk. I ♥ free stuff!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Månedens…

sangChateau av Angus & Julia Stone, perfekt å danse til på en forlatt togstasjon om kvelden

film/serie: Vi har endelig begynt på Netflix-serien Narcos som er skikkelig bra (og så heier jeg på Escobar, selv om han var et regelrett monster…?), og så ser jeg Gossip Girl på nytt i anledning tiårsjubiléet!

kjøp: blondeduk til 19 kroner, kjole til ti kroner, og masse julegaver til ti kroner på HM.com. Det fortjener å bli nevnt to ganger i ett innlegg – KUPP!

tidsfordriv: se Gossip Girl, det er nesten litt nostalgisk ♥

mat/drikke: husholdningssaft og øl, haha!

 

Hvordan har du hatt det i det siste?

10 kommentarer

Siste innlegg