Skog og mark

Det er virkelig fint vær i Trondheim for tiden, og ettersom jeg jobbet hele lørdag, ventet vi til i går med å utnytte det til det fulle: Vi tok trikken opp til Lian og gikk tur i Bymarka! Jeg har aldri vært der før, og det var så fint å gå i shorts og t-skjorte og bare være ute. Sannelig ikke verst med tjue grader den siste søndagen i september!

Vi hadde det ikke så travelt med å komme oss oppover, noe som viste seg å være lurt for vi slapp unna de store folkemengdene og fikk gå i ro og mak. Jeg er ikke akkurat den store naturfotografen, men her er uansett noen bilder jeg tok.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I dag er det derimot mandag igjen, og jeg skal jobbe i ettermiddag. Det frister ikke så veldig for å være ærlig, men må man så må man. 

Hva har du gjort i helga?

10 kommentarer

Siste innlegg