Inspirational Friday: Gold+Green

♫  watch av Billie Eilish

Da er det fredag igjen! Som alltid kan jeg by på litt inspirasjon, og i dag blir det kombinasjonen grønt og gull. SÅ – UTROLIG – FINT! Jeg kjøpte meg en mørkegrønn genserkjole for noen uker siden, men ettersom den er veldig varm har jeg ikke brukt den ennå (heldigvis?). MEN når det blir vær til det gleder jeg meg til å bruke den med et smalt gullbelte i livet, ah, det blir perfekt! 


(whi)

Jeg bruker også gull-grønn-kombinasjonen i dekoren hjemme, for eksempel ved å ha grønne planter i gullfarget krukke. Jeg har dessverre ikke nok gullfargede krukker til alle de snart førti(!) plantene mine, men et par av dem er så heldige å bo i en gullkrukke, i alle fall. Jeg liker jo å ha en del farger i interiøret, så kun en farge på alle krukkene hadde ikke blitt helt meg.

Hva synes du om å kombinere grønt og gull?

14 kommentarer

Siste innlegg