Gulmandag


(whi)

Om blåmandag er fæl, så må vel en gul mandag være positiv og glad? Sånn tenker i alle fall jeg! Selv om været er grått og trist (hurra for høsten, dere), så har jeg formiddagen for meg selv før jeg skal jobbe i svømmehallen i ettermiddag. Jeg har lest ferdig Danny the Champion of the World (eller Danny og den store fasanjakten eller hva den heter på norsk), og den var så koselig! Den perfekte starten på uka ♥

Jeg har en del på lista i dag, blant annet må jeg kjøpe ny busskortperiode, hente bøker på biblioteket, handle inn for uka ooog så må jeg huske å vanne orkidéene mine. Resten av uka blir egentlig gående i ett, ettersom jeg jobber hver dag bortsett fra tirsdag og søndag. På torsdag er det H&M Shoppingfrokost igjen, og jeg satser på å få tak i noen kupp (som alltid), i tillegg til vanlige nødvendigheter som strømpebukser og hudkrem. Alltid kjekt med litt ekstra rabatt!

Hva gjør du i dag?

6 kommentarer
    1. Så nydelige bilder! 🙂 Jeg har hatt en rolig og deilig start på uka, og skal sitte med studier utover kvelden. Håper du får en kjempefin uke <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg