La vie en rose

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Tuuuusen takk for gratulasjonene på bursdagen min i går ♥

Jeg hadde en virkelig fisefin dag, og jeg må bare anbefale Indian Tandoori i Søndre gate i Trondheim på det varmeste. Trivelige ansatte, behagelig atmosfære og NYDELIG mat. Så glad for at vi dro dit!

Ellers fikk jeg en kjempefin orkidé av søsteren min, tursekk og penger fra mamma og pappa, penger fra svigers, ooog de to fineste tingene på ønskelista mi fra mannedyret. Tenkte jeg skulle samle alt i et innlegg senere, slik at dere får se alt det fine jeg har fått.

I dag våknet jeg med hodepine og regn som høljet ned utenfor vinduet, så jeg tror jeg tar det med ro og gjør minst mulig. En perfekt lesedag, egentlig, men jeg klarer ikke lese når jeg har vondt i hodet, så Lost Boy får vente litt. Synd, for den er veldig spennende!

Hva gjør du i dag?

6 kommentarer

Siste innlegg