Bursdagsønsker

Bursdagen min ER I MORGEN, og hvert år har jeg større og større vanskeligheter med å komme på noe jeg ønsker meg til bursdagen (og til jul). Jeg har det såpass fint og godt at det er veldig få ting jeg føler at jeg trenger. I år har jeg kommet på å skrive ned ting på mobilen om det er noe jeg tenker jeg vil ha/trenger. Det du ser under er egentlig bare ting jeg vil ha, men det er det fine med ønskelister – de MÅ ikke være praktiske, burde-skulle-måtte.

Første runde med feiring er allerede unnagjort, for i går hadde jeg bursdagsfest med en gjeng nydelige venner. Veldig gøy, men ikke fullt sååå gøy i dag. Jeg er såååå trøtt, men fikk ikke sove og stod opp allerede før klokken åtte. Jeg gleder meg med andre ord til å legge meg, haha!

Håper du har en nydelig søndag ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg