Favoritter #8

Iiik, halvveis i august allerede!?!? Denne sommeren har bare sust forbi, uten at jeg egentlig har gjort så veldig mye (annet enn å lese, hihi). I dag driver jeg og steller i stand bursdagsmiddag for mannedyret, med biff, vin og alt som hører til, men så kom jeg på at jeg skulle legge ut et favorittinnlegg. Here we go!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dette er egentlig en balsam som kan brukes i stedet for shampoo, men jeg syntes den var så vanskelig å vaske ut at jeg bruker den i tørt hår i stedet. Jeg bruker den i lengdene for å få litt glattere og medgjørlig hår, og så lukter den ikke så verst, heller!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Denne børsten er SÅ BRA for pudderhighlighter!!! Formen gjør at produktet blir lagt akkurat der det skal, og uten at det blir for mye.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det er nesten alltid med en Soft Matte Lip Cream i disse innleggene, og det er det en grunn til. DE ER SÅ BRA. Akkurat i det siste har jeg brukt denne fargen, Cannes, for den er så frisk og sommerlig.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Litt bling må man ha, og disse er akkurat passe til litt hverdagsglam. De er ikke kjempestore så de blir ikke for mye, men med en hestehale og en fresh leppefarge… Yes ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Min siste favoritt er favorittplanten min, nemlig baby-pileaen. Den kom opp i jorden ved siden av den store pileaen min, og nå som den har gjort seg til rette i sin egen potte har den blitt riktig så fin!

6 kommentarer

Siste innlegg