Merci, juillet

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Gang på gang på gang: Gratitude promotes happiness.
Takk for…
 

♡  å finne bøker man har lett etter til 30 kroner på Awesomebooks.com

♡  når eBay-varer er finere i virkeligheten enn på bildet

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

♡  ananas, jordbær og melon på tilbud

♡  ny sesong av Game of Thrones!!!

♡  den materielle gleden jeg får av ny sminke (litt flaut men whatevs) ♡ ♡ ♡

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

♡  den nye strandstolen min, hello tan-o-rama (de dagene det var solingsvær)

♡  Fun Light Ice Tea Peach ♡

♡  “staycation” med mannedyret mitt – man kan ha det fint uten å reise så langt, også! Fine gåturer, sykle omkring i byen vår, lese hver vår bok i hagen, 

♡  Cillian Murphy i Peaky Blinders, hellooo ♡

♡  radiokanalen Vinyl, det er noe med gamle slagere som gjør meg så GLAD! (men litt nedtur at de har de samme femten sangene på repeat)

♡  markatur, med både sol og det verste regnværet jeg har vært ute i

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Månedens…

sang: hele Lust for Life-albumet til Lana ♡♡♡

film/serie: Game of Thrones fordi hei, ny sesong, men også The Handmaid’s Tale, som er såååå braaaaaa

kjøp: et veldig enkelt og billig syprosjekt fra bruktbutikken Sirkulus som skal bli det perfekte denimskjørtet, og så fant jeg 3 pk. med fine chokers til 8 kroner på eBay. KUPP!

tidsfordriv: lesing i solskinn og spillet Terraria når det ikke har vært så fint ute

drikke: ettersom Rema 1000 hadde tilbud, måtte vi selvfølgelig kjøpe 8pk. Pepsi Max, som forsvant veldig fort 🙁

 

Håper du har hatt det fint i juli?

8 kommentarer

Siste innlegg