Favoritter #7

Hei og hopp! Ettersom vi er midtveis i juli (allerede!!!) så kommer min lille månedlige oppsummering av hva jeg liker aaakkurat nå:

 

Først og fremst har vi en liten nødvendighet når sola er så generøs og stikker seg frem, nemlig solkrem. Dette er en ansiktskrem fra Piz Buin, som ikke blir klissete og som lukter goooodt! (nå elsker jeg lukten av all solkrem, men whatevs)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nummer to er denne lotionen fra LdB, som jeg kjøpte superbillig på Matsmart. Den lukter himmelsk (uten å bli for mye), og den gir fukt. Perfekt!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Som nummer tre kommer noe spiselig, denne også fra Matsmart. Disse små fullkornsbarene smaker DELISH (det er maltekstrakt i, yum), og så får du i deg vitaminer, kalsium og jern, attpåtil.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Den superfine klokka mi går inn som nummer fire, og jeg er SÅ utrolig fornøyd med dette kjøpet. Den går til alt, og jeg har fått så mange komplimenter for den!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Og så, til sist men absolutt ikke nederst på lista, har vi min go-to highlighter for tiden, nemlig Hypnotics Metallics Single Highlighter i fargen Glitz fra Makeup Mekka. Litt på kinnbein, under brynene langs neseryggen og på amorbuen gir et virkelig glødende og friskt ansikt, noe jeg benytter meg av bortimot hver dag.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA


Og sånn ellers så var det jo premiere på Game of Thrones sesong sju i natt, så da måtte jo mannedyret og jeg se episoden mens vi spiste frokost, selvfølgelig! Sesongstarten skuffet absolutt ikke, og jeg håper denne sesongen byr på alt jeg har sett for meg de foregående sesongene. GAME OF THRONES I MITT HJERTE ♥

9 kommentarer

Siste innlegg