All roads lead to Rome

Hvis du lurer på hvor glad jeg er i NYX sine Soft Matte Lip Creams, kan du gå gjennom arkivet mitt og sjekke hvor mange ganger jeg nevner dette produktet…. Det blir noen ganger! En swatch av seks farger finner du her, for eksempel, og så viser jeg frem to mørke varianter her. Og her kommer den nyeste, nemlig Rome, som kom fra Feelunique her forleden. OG DEN ER SÅ FIN ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA


REVIEW

Pris: 65 kr på Feelunique.com – MEN AKKURAT NÅ ER DEN PÅ SALG TIL 39 KRONER ♥ (jeg kjøpte en ekstra fordi jeg likte fargen så godt) (pluss tre andre ops)
Forpakning: Helt OK, ikke så mye ekstra.
Påføring: Jeg eeeeeelsker konsistensen og børsten på dette produktet!!! Om du passer på å “tørke av” børsten på flaskekanten før du setter den på leppene, så slipper du for mye produkt. Anbefaler heller å ta flere runder enn å ha på for mye for så å skulle fordele jevnt.
Resultat: Nydelig, matt farge, dekker veldig godt. 
Holdbarhet: Ganske god, men har ikke vondt av påfyll etter spising/drikking.
Varighet: Man skulle tro at en liten flaske ikke holdt så lenge, men jeg har fremdeles ikke tømt noen av mine – og de er brukt en del. Nå har jeg selvfølgelig så mange at jeg bytter på, men det skal ikke så mye produkt til for én påføring.
Karakter: 5/5
Verdt pengene: JAAA ♥


Hvis du ikke fikk det med deg: Feelunique har sommersalg og opptil 60% avslag på NYX Soft Matte Lip Creams HER! Ja, driver med gratisreklamering så det holder, men jeg liker dette produktet SÅ godt og blir superglad når andre tipser meg om salg ♥

10 kommentarer

Siste innlegg