Merci, juin

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Da har nok en måned formelig blåst forbi, og vi er faktisk halvveis i 2017 – tro det eller ei! Oooog som alltid vil jeg være takknemlig og fokusere på det positive. For dere vet jo at gratitude promotes happiness?

Takk for…

♡  en aldri så liten brunfarge, takket være de tre-fire dagene med finvær vi har hatt de siste ukene (jeg overdriver ikke)

♡  at jeg er i rute med min Goodreads Reading Challenge og har lest 60 bøker hittil i år. 120, here I come!

♡  fine dager på jobb med fine kolleger

♡  Hawaiian Tropic-produkter, de lukter så goooooodt ♡

♡  utepils på Solsiden

♡  Paramores nyeste album After Laughter, som jeg har hørt sååå mye på

♡  bruktkupp på Fretex, i form av både veske og klesplagg. Jeg fant nemlig verdens fineste mom jeans som dere skal få se snart!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

♡  Frikjent på Netflix, for en serie!!!

♡  A Court of Wings and Ruin, flott lesning ♡

♡  en tur på martna’n på Torget, der jeg fant masse fine steiner og ble fotografert, som jeg fant ut senere på Snapchat…


Alltid så fin ♡


Månedens

sang: Rose-Colored Boy av Paramore

film/serie: Frikjent som allerede nevnt, og så har vi sett sesong seks av Game of Thrones på nytt og jeg GLEEEDER meg til sesong 7!!!

kjøp: bruktkuppene mine, samt noen nydelige klokker fra eBay som jeg nesten ikke klarer å vente med å vise frem

tidsfordriv: lesing, har kost meg så mye med bøkene mine

drikke: Vitamin Well Free Mind med eple- og ingefærsmak, NAM! Kjøpte på holdbart.no, og det ble tomt så altfor fort 🙁


Håper du har hatt det fint i juni?

 

6 kommentarer

Siste innlegg