Favoritter #5

Forrige måned glemte jeg heeelt av denne posten (jeg er veldig glad i faste innslag), så jeg prøver igjen nå. Og så tar jeg samtidig og utvider konseptet litt, slik at det går utover bare skjønnhetsprodukter (jeg innså at jeg ender meg ikke sååå mye på den fronten), men også klær, mat, drikke, apper, osv. Alt!

1. Min nyeste t-skjorte
Jeg er så glad for at jeg kjøpte denne på H&M sin shoppingfrokost! Den er fra Conscious Collection, det vil si i bærekraftig materiale, og jeg fant den på herreavdelingen etter tips fra Camilla Pihl (min guru). Og så den fargen ♥ Nydelig til lyse jeans og detaljer i gull!
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

2. Makeup Mekka Chubby Stick i fargen Seize the Smile
Disse er så kjekke! Denne fukter godt og ser bra ut, og da er jeg fornøyd.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

3. CLEAN White Woods EdP
Min go-to-parfyme for tiden, den lukter så goooodt! Og så liker jeg navnet veldig godt i tillegg.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

4. Paradise Hotel
Assaaaa, jeg elsker årets sesong. Er det bare meg, eller er deltakerne innmari koselige? Det synes i hvert fall jeg. (og så sier de litt dumme ting, som Pærra-deltakere jo skal)

Related image
Grunde ♥

5. Saltvannsspray
Saltvannsspray er et produkt jeg liker i rykk og napp. Nå har jeg hatt håret i hestehale ganske mye, og da er det fint med litt tekstur.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

14 kommentarer

Siste innlegg