Mandagsbarn

♫  Malibu av Miley Cyrus

Hei! Håper du har hatt en fin helg? For det har i alle fall jeg hatt! På fredag og lørdag jobbet jeg, og på lørdag kveld var det jo duket for Eurovision Song Contest og party hjemme hos oss, så det var gøy. Ikke at vi var så fornøyd med vinneren, men det var det jo ikke stort å gjøre med. I går tok vi en liten piknik i Ringve botaniske hage, og det var så koselig. Jeg matet endene med brødskalker, leste i A Court of Mist and Fury (som er veldig spennende, forresten) og bare slappet av i finværet. Jeg gikk i t-skjorte, så så fint vær var det, faktisk!

Men nå er helga over, og mannedyret mitt dro til Oslo i dag morges på jobbreise. Jeg skal jobbe noen timer i dag, og så blir det hjemme alene-kveld, der jeg tenkte å ha Paradise Hotel-maraton. Jeg har nemlig tatt opp episodene, men jeg prioriterer aldri å komme meg à jour, så jeg henger over en uke etter.

Okay, nok småsnakk, jeg ville egentlig bare fortelle dere litt om helga mi, jeg. Her er en søt kanin for å gjøre dagen din bedre:

bed, bunny, and cute image

Gooood mandag!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg