Inspirational Friday: Denim dreams

♫  5 Million Miles av Highasakite

Hvilken dag er det i dag, hvilken dag er det i dag?
Det er fredag!

Jeg jobber i ni fakkings timer i dag, så jeg er allerede på jobb når dette innlegget legges ut. Hurra, hurra… Jeg jobber også mesteparten av dagen i morgen, men heldigvis ikke like lenge, for det er jo ESC i morgen! Melodi Grand Prix, folkens ♥ Tradisjonen tro skal vi ha et lite party hos oss, der vi samler en gjeng venner for å se showet sammen med litt moro drikke og kanskje en quiz eller noe. Det blir så gøy!

Så, fredag betyr inspo, og i dag er jeg overmåte glad i denim. Bruker dongeribukse hver dag for tiden (husker ikke sist jeg hadde på skjørt/kjole), gjerne med en ganske basic topp/t-skjorte til. Enkle detaljer er det store, og det trives jeg med. Dobbel denim er jeg riktignok ikke så komfortabel med – dere vet, the Canadian Tuxedo? – men noen, sånn som to av jentene under, får til og med dét til å se kult ut.


(whi + lookbook.nu)

12 kommentarer

Siste innlegg