Merci, avril

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Gratitude promotes happiness, så takk for:

♥  all the feels med siste sesong av Girls, selv om selve slutten var gørrkjedelig etter min mening. Episode 6 og 7 tho ♥♥♥

♥  at tannlegen min er superflink og lærer meg masse hver gang jeg besøker ham (jeg spør og graver om alt)

♥  Ristorante Mozzarella på tilbud på Meny ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

♥  gleden ved makramé: Mestringsfølelse og skaperglede!

♥  en superfin påske

♥  superfine sokker med kattepuser på

♥  SKAM og Sana. Yaaaaas ♥

♥  at Tine og Storytel hadde prøveordning med gratis Storytel i 30 dager, og at det gikk an å skrive inn koden uendelig mange ganger og dermed få uendelig mange måneder med gratis Storytel. Har nå Storytel ut 2018, uten å betale en krone. Bra jobba!

♥  Matsmart, en nettbutikk der du kan kjøpe mat som snart utgår av sortiment, er sesongvare, eller nærmer seg best før-dato, og som altså ellers ville blitt kastet. Gode priser og mange artige varer!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
(supergod mousse og maiskaker, ikke fullt så god quinoafrokostblanding)
 

Månedens

sang: Honey av Robyn, som fremdeles ikke er “ordentlig” sluppet ennå….!

film/serie: 13 Reasons Why, ikke fordi jeg likte den så utrolig godt, men heller fordi den var avhengighetsskapende og ikke så rent lite provoserende.

kjøp: JA, jeg har ørti par sko fra før, men når jeg fant et par kule sneakers med ROSER PÅ på eBay måtte jeg bare bestille. Gleder meg til de kommer!

tidsfordriv: Storytel mens jeg vandrer rundt. Harry Potter lest av Stephen Fry ♥

matrett: Pasta pasta pasta. Bolognese, carbonara, mac and cheese, you name it. Carbs ♥

Håper du hadde en fin april?

15 kommentarer

Siste innlegg