Favoritter #3

Nok en måned, med nye favoritter!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I mars har jeg gått for bare sminke, for når været er lysere får jeg mer lyst til å pynte meg!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

1. Blusher by Barry M
En god gammel slager som jeg sikkert har hatt litt for lenge meeeen den funker! En skikkelig fin rosafarge som man må være litt forsiktig med om man ikke vil se ut som en klovn, men i riktig mengde blir den skikkelig fin og rødmende.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

2. Makeup Mekka Moisturizing Lip Balm Chubby Sticks: Got a Feeling
Når man er på farten og vil ha litt farge på leppene, men også fuktighet, da er Chubby Sticks gull! Got a Feeling er en fin og ikke for sterk grårosa farge. Se omtalen min av Chubby Sticks her. (Psst: 10 stk på tilbud til 100 kroner på Makeup Mekka nå!)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

3. Makeup Mekka Brow Sculpt: Brunette
Dette er et utgått produkt, men gudameg hvor lenge den varer! Man trenger jo ikke allverden med brynpudder om gangen, så denne har jeg hatt lenge – som dere ser på tilstanden, haha! Den lyse delen er altså pudder, mens den mørke er farget pomade. Jeg bruker pudderet på hele brynet, og pomaden for å definere helt til slutt. Tror voksen er litt sånn som det produktet som nå heter Brow Pomade?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

4. ELF Shimmering Facial Whip: Lilac Petal
En av mine absolutt favoritt-highlightere, denne i flytende form. Kanskje ikke optimal for de som bruker masse ansiktsminke, men det gjør jo ikke jeg, så null problem på denne kanten. En nydelig og kald farge som får huden til å gløde – helt uten glitter!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

5. W7 The Nudes Eyeshadow Palette
Til slutt har vi en palett som sminker uten at du ser sminka ut – perfekt! Noen sier kanskje “hva er vitsen da?” men det er på dager der jeg vil se naturlig ut men trenger litt hjelp at jeg tar frem denne. Litt lyst i øyekroken, litt dust mørkt på lokket, og vips, så ser man litt bedre ut.

Har du noen skjønnhetsfavoritter for tiden?

12 kommentarer

Siste innlegg