Merci, février

Da er det plutselig blitt 1. mars, og det er nesten litt skummelt hvor fort februar har gått. Synes ikke dere også det?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Tradisjonen tro, her er gode, glade, positive ting fra min februar. Dere vet jo at “gratitude promotes happiness“? Takk, februar, for:

♥  at det er gøy å blogge for tiden. Det går jo litt opp og ned, men føler denne måneden har vært veldig bra!

♥  Heartless av Marissa Meyer. Hjertesmerte i bokform, men på en bra måte.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

♥  Younger sesong tre. Jeg ELSKER Younger. Og Josh. Mest Josh.

♥  Neil Gaiman og hans flotte, sære, spennende litterære verdener.

♥  glede i form av et strikket plagg, laget av mamma. GULT ER KULT!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

♥  at Generasjon 2 ble sluppet i Pokémon Go. Kjempegøy!

♥  en god del jobbing hos gullsmeden. Fine produkter og trivelig arbeidsmiljø gjør at timene går fort unna.

♥  Love av Lana Del Rey. Den er så fin ♥

♥  solglimt og snøfall, som har gjort at det har føltes litt mer som vinter, og ikke vår/høst.

♥  at vi snart har rundet The Legend of Zelda Skyward Sword på Nintendo Wii, etter å ha begynt på nytt etter en laaang pause. Og det er så gøy og fint ♥

♥  at panneluggen endelig begynner å bli fin (det vil si lang nok).

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Månedens

sang: Det må bli allerede nevnte Love av Lana

film/serie: Riverdale er ganske bra, og for ikke å nevne siste sesong av Black Sails! Og så er Sofa tilbake på NRK, med mine yndlinger Silvia og Jan ♥

kjøp: Jakken jeg kjøpte på ‘Tise (her) og pizzastein.

tidsfordriv: Det har jo blitt en del Pokémon Go nå som det er så mange nye Pokémon å finne, hihi

matrett: Hjemmelaget pizza stekt på den nye pizzasteinen!

plagg: Noen venner og jeg hadde byttekveld, og da fikk jeg blant annet en skikkelig fin oversized bomullsgenser med striper. Skikkelig fin, det er faktisk den jeg har på på bildet over! (dere skal få se resten av kuppene i et eget innlegg)

 

Og nå er det din tur,
si meg fem fine ting som hendte deg i februar!

10 kommentarer

Siste innlegg