Favoritter #2

Da har vi faktisk 20. februar allerede, og i dag blir det en ny runde med skjønnhetsfavoritter. Litt mer sminkefokusert denne gangen, og det skader jo ikke!

#1: Makeup Mekka Smooth & Creamy HD Lipstick, Smashing
Dette er kanskje min favorittleppestift noensinne. Fargen er nokså kald og lilla, og den funker virkelig til alt. Elsker den!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

#2: Lush Popcorn Lip Scrub
En god leppeskrubb er til tider en nødvendighet for meg, og da bruker jeg denne. Den lukter (og smaker!) så godt, og den gjør virkelig susen. Og krukken varer for alltid!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

#3: CLEAN Cotton T-Shirt EdP
CLEAN lager veldig gode parfymer, de holder lenge uten å være for sterke, og duftene er så naturlige og gode! Min absolutte favoritt er Rain, men jeg må nesten bruke opp denne, også! Cotton T-Shirt er kanskje den eneste CLEAN-parfymen som føles litt unaturlig – ikke som en bomullsskjorte, med andre ord – men den lukter veldig godt, altså. Når denne er brukt opp har jeg en helt ny flaske med White Woods fra samme merke, som jeg liker nesten like godt som Rain.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

#4: Max Factor Skin Luminizer Foundation
Det er ikke ofte jeg bruker foundation, men når jeg først gjør det bruker jeg denne. Den er lett og føles ikke som en maske, samtidig som den dekker veldig fint. Jeg har min i 47 Nude.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

#5: Etude House My Lash Serum
Jeg fant My Lash Serum etter litt googling av vippeserum fra koreanske merker. Det koster under 40 kroner på eBay (trygg selger her) og etter en allergitest på underarmen begynte jeg å bruke det på vippene og brynene mine.

Ettersom jeg har innmari lyse vipper og bryn og jeg ikke har farget dem etter at jeg begynte med My Lash Serum for en måned siden, så har jeg ikke annet enn vipper med mascara å forholde meg til. Jeg ser at vippene har blitt bittelitt lengre, men den største forskjellen er hvor jevnt lange de er. Når det kommer til brynene så er det litt vanskelig å si ettersom jeg ikke har farget dem, men det pleide å være et hull i det ene som jeg ikke finner lenger. Og det er jo bra! Jeg synes altså at My Lash Serum var verdt det, mest fordi det er gøy å prøve, men når man faktisk aner resultater så kan man jo ikke klage!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Har du noen skjønnhetsfavoritter for tiden?

4 kommentarer
    1. Ohh, den leppeskrubben var spennende 😀 Har prøvd å vært innom Lush-butikken her i Trondheim, men jeg takler ikke duftene. Såå sterkt 😮
      Jo, mange favoritter fra NYX denne måneden. Spesielt NYX soft matte lip cream i Zurich <3
      - Siri

    2. Å du gjør alle innlegga dine så søte synes jeg, med det øverste bildet og sånt. Liker også veldig godt den leppestiften fra Makeupmekka 😀 Den er også helt utrolig fin med transparent pudder på så den blir matt 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg