Chubby sticks swatch

Det var en gang i november at jeg skrev dette innlegget, og så ble det februar før jeg rotet meg til å lage et swatch-innlegg… Bedre sent enn aldri?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
i 10 forskjellige farger



“En frisk korall som passer til vår og sommer.”



“Grårosa og dus farge.”



“En helt naturlig og nude farge.”



“Frisk rosafarge som fremhever leppene.”



“Mild naturlig, rosafarge.”



     “Kul og knæsj rosafarge, for en kul look.”



“En mild rød tone for det lille ekstra.”



“Brunrosa farge, perfekt for hverdagen.”



“En skogsbærfarget tone.”



“Sukkerspinn, når du føler deg ekstra søt!”

Okay, da har jeg vist frem alle fargene! Som dere ser er ikke dette leppestifter, men en farget lip balm. Pigmenteringen varierer veldig, da noen (som f.eks. Supergirl og Cabo Coral) nesten ikke synes på leppene mine, mens Rock in Red og Showsmile virker mer som en vanlig leppestift sånn fargemessig.
 



REVIEW

Pris: 10 for 100 kroner på tilbud, ellers 79 kroner pr. stk.
Forpakning: Søt og lubben blyant. Minus for hetten som har litt for lett for å falle av.
Påføring: Veldig myk og fuktig, så blyanten glir lett over leppene slik at du får ønsket mengde produkt på leppene. Minus for at produktet kan løsne fra blyanten om man presser litt for hardt.
Resultat: Fin gjennomsiktig farge som kan forsterkes med flere lag. Gir myke fuktige lepper.
Holdbarhet: Som enhver lip balm forsvinner denne ganske fort, spesielt ved drikking/spising. Fordelen er at fargen er gjennomsiktig og dermed mer naturlig enn en vanlig leppestift, så du slipper å sitte igjen med farge på kun omrisset av leppene.
Karakter: 3/5
Verdt pengene: Det jeg betalte, absolutt. Prisen nå? Nja.
Kommer jeg til å kjøpe igjen? Nei. Litt for at jeg har så mange nå at det kommer til å ta laaaang tid før jeg er tom, og litt fordi jeg har leppestifter jeg liker bedre, som også er billigere (f.eks. fra ELF). Men om de kommer på tilbud til sånn ti kroner stykket, skal jeg ikke utelukke det!


Jeg elsker jo å prøve nye ting, så selv om produktet kanskje skuffer så er det for meg verdt det.
Tenk om jeg kommer over tidenes produkt, liksom!?

6 kommentarer

Siste innlegg