These boots are made for walking

Dere vet når dere finner de PERFEKTE skoene? Ah, jeg har ventet litt på å få bruke denne GIF-animasjonen:

Nå trenger dere ikke se for dere hvordan jeg var da jeg fant disse skikkelig fine skoene, på halv pris av halv pris (min favoritt!) på Din Sko. Let the drooling commence:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Er ikke disse perfekt syttitallsaktige så vet ikke jeg…! Duskene, sammensetningen av forskjellige skinntyper (vanlig, semsket, slange) og platåen var midt i blinken for meg. Ordinær pris 599,-, salgspris 299,-, ny salgspris 149 kroner. For disse!!! Jeg ♥ salg!

Og nå vet jeg at jeg skrev her at jeg skulle prøve å bare handle brukt en stund i 2017, men at disse er nye, og det kan forklares med at jeg brukte et gavekort jeg fikk i julegave. Så da er den saken oppklart!

14 kommentarer

Siste innlegg