Inspirational Friday

♫  Sky av Emilie Nicolas

Hm, det ble litt stille fra meg denne uka (også), litt fordi jeg blant annet glemte å ta bilde av det som skulle bli ukas oppskrift (gulrotsuppe med ingefær og koriander, mmm) men også fordi jeg har hatt en del å gjøre på dagtid og dermed gått glipp av ok fotolys. Så sånn ble det bare! Koselig å se at statistikken ikke raser når jeg unnlater å oppdatere, og at dere likevel er innom!

Ettersom det har vært bare gråvær og dermed dårlig fotolys, har det hopet seg opp med ting jeg skal fotografere. Nye sko (kjøpt med gavekort jeg fikk til jul), bruktkupp, nye SUPERFINE bøker, litt mer bokrelaterte ting, fin ørepynt, sminkelooks… Ja, det er mye. Jeg har skrevet en liste i planleggeren min med blogginnlegg jeg skal lage, så jeg må bare lage dem. Jeg må si jeg gleder meg til det blir litt lysere, så jeg kan være litt mer impulsiv og aktiv!

Så, mens vi venter på lyset, så blir det – i hvert fall i dag – noen fine bilder fra Weheartit. Ikke noe spesielt tema i dag, selv om det ble en del jeans med broderier. Det er så kult!


(whi)

4 kommentarer
    1. Gleder meg til alle ideène dine <3 Du er så flink til å sette sammen bilder! Har du tumblr? For da vil jeg såå følge deg,hehe. Elsker slike bukser, har kjøpt noen jeg vil trene meg inn i 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg