Småprat

Hei!

De siste fire-fem dagene har det vært ganske mye aktivitet på bloggen, dog ikke fra min kant. Det er nemlig noen som driver og går gjennom arkivet mitt, for jeg har veldig mange sidevisninger sammenlignet med unike lesere, så denne noen har det visst gøy med å se hva jeg har bedrevet tidligere. Og det er jo bare koselig! Samtidig har andelen utenlandske lesere (og med det mener jeg lesere med ikke-norsk IP-adresse) steget betraktelig, for i går var det totale antallet lesere omtrent tre ganger så høyt som antallet norske lesere. Jeg blir jo litt nysgjerrig, samtidig som jeg tenker at “nå må jeg begynne å blogge på engelsk i tillegg til norsk igjen”, men jeg får jo omtrent null respons på det, så hva er vitsen (annet enn å opprettholde engelsken sin, selvfølgelig)? Blogger noen av dere på både engelsk og norsk?

Leserstatistikk til side, jeg har så mye fri for tiden at jeg vet ikke helt hva jeg skal fylle dagene mine med. Heldigvis var mannedyret og jeg litt lure i år og laget adventskalender med både godteri og aktiviteter, så i dag skal vi for eksempel lage lussekatter (Luciadagen, vet dere), og i morgen skal vi på kino. Så koselig å ha sånne ting å glede seg til! Men det er jo en del timer til mannedyret kommer hjem fra jobb, så før det blir lussekattebaking skal jeg gå meg en tur på biblioteket (og fange Pokémon, wohoo), kanskje se litt Jane the Virgin (snart tom for episoder på Netflix!), og så spørs det om jeg skal gjøre ferdig det siste av julegaver.

Håper du får en fin tirsdag!


(whi)

12 kommentarer

Siste innlegg