Forbilde

Altså, boken til Sophie Elise…!? Jeg begynte å lese den i går, og jeg klarte nesten ikke å legge den fra meg for å sove i går kveld. Sidene flyr unna, og det er veldig interessant lesning for en som har fulgt bloggen hennes i mange år. Jeg vet ikke om jeg har sagt det før, men er det noen som kommer langt opp på lista over folk som fascinerer, interesserer og imponerer meg, så er det Sophie Elise. Og det er så mye mer ved enn person enn det man ser utenfra, noe Forbilde beskriver veldig godt.

Jeg starter altså denne uka med et boktips, og med et ønske om at du har og fremdeles får en god mandag. Også slenger vi med et par selfies, bare for moro skyld!


10 kommentarer
    1. åå den mååå jeg lese! Så fin du er 🙂
      Jeg lurte på en ting også: Hvordan har du fått til det fine designet ditt? Det er så fint og personlig, og føler det er noe kun du har, og noe som på en måte sier litt om deg og bloggen din. Jeg ønsker noe som passer meg også, fordi jeg føler mitt er så rotete og upersonlig. Har du noen tips?:)

    2. Janne: Tusen takk!
      Jeg må bare fortelle deg hvor utrolig glad jeg ble da jeg leste kommentaren din – for et kompliment! TAKK 🙂 Jeg vet derimot ikke helt hva jeg skal svare, for det har liksom blitt til litt etter litt. Headeren er laget av en samling bilder fra Weheartit som jeg virkelig liker, og bakgrunnen ble nødvendig da jeg fant ut at jeg ikke ville ha helt hvit blogg – det har jo “alle”. Om jeg skal gi deg et tips, så må det kanskje bli å tenke over hva du vil uttrykke med bloggen din, og hva som går igjen. Velg noe du liker, og vips, så blir det jo personlig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg